BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

Thursday 8 September 2011

yG TlH MnGBaH HiDup Ku

duluku hanya seorg yg tk brgna
smua itu..hanya knangan dlm hidup
dengan kehadiran mu diriku serta merta brubah...
sjk itu aku mla lbh..rapat dengan mu
nkau slalu mmbt ku gmbra aku brasa senang hati melhat kmu senyum..
......ttp itu hanyalah kenangan kini aku kesunyian..
aku tk sanggup mlupakan mu aptah lgi melepaskan mu
ttpi aku trpksa kerana nkau blan milkku lgi..skarang..
jka berkesempatan ingin aku kembli ke dakapan mu smula...
aku rindu kan kmu..

2 comments:

Misz Azney said...

ala3.. bkp kbo g2. . ? nor ttp ade lha ~nor xg ane2 poms n nor bkn nyer hak mlik spe2

Simple Boyz said...

mmg la bkn hax milik spe2..tpi mne tau suatu hary 6ti kite tk b'jpe mcm skrg cmne...sedih tau tk...